piątek, 22 lutego 2013

Japan Style

Witam ponownie. Strasznie dawno nie pisałam, ale dziś postanowiłam spróbować choć krótką notkę. Japan styl- chyba każdy słyszał już o tym. Niektórzy lubią inni krytykują, a ja kupuje ;p Skoro juz o kupowaniu. Coz takiego Bloodangel ma w szafie? Napewno swetry, a nawet kilka.Uwielbiam je najchętniej kupiłabym połowę sklepu. Pierwszym swetrem jaki kupiłam był ten:


Kupiłam go na allegro,od uzytkowniczki majacej 100 proc pozytywnych komentarzy i tylko dlatego postanowiłam zaryzykowac, troche balam sie iz bedzie to paczka z Chin. Mozemy znalesc go takze na coco-fashion.pl stad tez pochodzi zdjecie. Ah mialo byc o swetrze. Jak sie dowiadujemy jest to rozmiar S/M i chyba nigdzie sie nie spotkalam aby byl w rozmiarze uniwersalnym. Jednak w tym przypadku nie powinnismy sugerowac sie rozmiarem a raczej cala tabelą, gdzie znajdziemy m.in kolor, material, sezon, dlugosc, biust,ramiona oraz wagę produktu. To wszystko mowi nam tak wiele, a duzo osob po prostu na to nie patrzy, a potem zastanawia sie dlaczego nie pasuje. Dobrym pomyslem tez jest prosba o real photo danego produktu. Ja jestem jak najbardziej zadowolna, sweter jest cieply i uwielbiam ten wzor. Miedzy czasie tak polubilam zimowe wzory ze dokupilam jeszcze legginsy oraz rajstopy ;d


Ten kupilam tutaj: http://azjatyckistyl.pl/Czarny-Sweter-Tunika-Drukowany-w-Geometryczne-Wzory-p760.html pasuje raczej na lato lub jesien, gdyz jest za cienki na zime: wazy 310 gram. Nadaje sie do spodnicy jak i do spodni ^^ Wyglada identycznie jak na zdjeciu :)



Mam prawie identyczna spodnice jak Pani na zdjeciu, pomyslama czemu nie swetr, tym bardziej ze strasznie uwielbiam takie paski ^^ Jedyna rzeczą do której mogę się przyczepić to duzy dekold (za ktorymi nie przepadam), ale przeciez zawsze mozna cos zalozyc pod niego. A skoro o paskach mowa,skusiłam sie także na ten:




Tym razem kupiony tutaj: http://japanstyle24.pl/product-pol-4442-Czerwony-sweter-damski-Japan-Style-SW2779.html Przyznam że jest on w gorszym stanie jak sweterki powyzej. Wychodza czasem z niego jakies nitki i nie jest uszyty najlepiej naszczescie nie widac tego jak sie ma go na sobie. Prany wiele razy, jak narazie nie jest szmata do podlogi. Co do koloru paski sa czerwone oraz hmm nie mozna tego nazwac bialym. Jest to raczej kolor wpadajacy troche w rozowy. I ostatni moj najnowszy dobytek:




Letni sweterek, delikatny z calkiem sporym dekoldem, i moje pierwsze zakupy na coco-fashion.pl: http://www.coco-fashion.pl/Rewelacyjny-Zielony-Sweter-w-Czarne-Serduszka-p16094.html Wszystko fajnie tylko kolor trochę rózni się od tego co widzimy na zdjeciu. Jest jasniejszy, bardziej pastelowy. Uwielbiam go zakladać do czarnej spodnicy... i te serduszka ah ah ^^

5 komentarzy:

  1. o miło tu :3

    Cudne sweterki, u mnie podobne notki zapraszam nic na siłe ^_^

    http://3nomoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko fajnie ale wrzucanie obrazkow mi nie idzie :(,to moj pierwszy wpis od zamierzchlych czasow ;p
      Chetnie Cie odwiedze, dziekuje za komentarz ^^

      Usuń
    2. znam to :o ja ze zdjęciami tak samo się zawsze męczę >.< wpis jak najbardziej fajny więc mam nadzieje że będzie więcej ^-^ dodaje do obserwowanych. pozdrawiam nomOO :3

      Usuń
  2. prześliczne ciuszki och :)
    One we wszystkim ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń

Welcome in my world..