wtorek, 26 lutego 2013

Rozmowy w Toku




Mój drugi post w tym roku ^^ Dziś o programie programie prowadzonym przez Ewę Drzyzgę pt. "Rozmowy w Toku". Otóż oglądam rzadko ten program,i nie ukrywam że z przymrużeniem oka. Jeden z odcinków zatytułowany był: "Nie chce dorosnąć, chce być elfem". Cóż takiego się w nim znajdowało,iż postanowiłam tym razem obejrzeć? Otóż znajdziemy w nim rozmowy z m.in z:drobniutką czerwono-włosą żyjącą lalką Anastasią Shpagina, młodziutka idolką Venus Angelic oraz polskimi fanami mangi,anime czy komiksów. Oglądając nasuwa mi się pytanie: dlaczego indywidualność tak bardzo potępiana jest w społeczeństwie? Czy będąc kimś oryginalny stajemy się od razu pośmiewiskiem ? Czy jest sens zmieniać się dla kogoś i ukrywać swoje prawdziwe ja? Lub być szarym i niewidzialnym,tak jak radzi prowadząca programu, bo po co się wyróżniać i przez to wpadać w kłopoty? Lub zamykać się na różne style tylko po to aby być akceptowaną? Oh jakież nudne musiałoby być takie życie...


Cały odcinek do obejrzenia tutaj:
http://tvnplayer.pl/programy-online/rozmowy-w-toku-odcinki,63/odcinek-2110,nie-chce-dorosnac-chce-byc-elfem,S00E2110,17889.html



źródło obrazka: google po wpisaniu elf

6 komentarzy:

  1. z wielką przyjemnością zobaczę ten odcinek bo nie miałam okazji gdy leciała ;)
    To przykre, gdy inni nie pozwalają Ci na tym aby być sobą, nie rozumiem takich ludzi.
    JA osobiście uwielbiam ludzie,którzy odróżniają się od innych i gdy ich spotykam czasem na dworze to mimowolnie się uśmiecham bo jak dla mnie to coś cudownego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you so much for following me ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Polacy to dość prosty naród, nie dochodzą do nich pewne tematy, też nie rozumiem jak można potępiać kogoś za odmienność...

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka jest mentalność Polaków, kiedy ktoś się wyróżnia od razu jest brany pod lupę i ludzie doszukują się powodów, żeby nazwać go dziwolągiem i tak traktować. Moim zdaniem najbardziej i najczęściej krytykują Ci, którzy sami nie mają odwagi albo nie potrafią określić własnego "ja". W wielu krajach tak "oryginalni" ludzie są normą, nikogo nie dziwią - wydaje mi się, że społeczeństwo takich państw jest bardziej samoświadome.
    A co do Drzyzgi kiedyś oglądałam Rozmowy w Toku, później sama pojechałam do studio na nagranie jednego z odcinków i wyszłam stamtąd tak rozczarowana, że od tamtej pory programy tego już nie oglądam w ogóle.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Drzyzga szuka ludzi najbardziej szokujacych aby tvn mialo wieksza ogladalnosc ;/ Po czym robi wszystko aby ich zgnoic i wysmiac, tylko dlatego ze ktos jest inny.
      Mozesz powiedziec wiecej o nagraniu? Jestem ciekawa jak to wyglada od srodka.

      Usuń

Welcome in my world..