poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Wyzwania

Witam :)

Przeglądając blogi wczoraj rano natrafiłam na bardzo fajną akcję i dziś postanowiłam wziąć w niej udział. A mowa o:

Znalazłam ją na blogu Lady Snow :http://good-morning-beauty.blogspot.com/2013/04/akcje-w-ktorych-biore-udzia.html,a organizatorka jest Puszysława:http://puszyslawa.blogspot.com/2013/03/pijmy-na-zdrowie.html?showComment=1365418052141#c6757164363784450102

Zasady:

1. Rano, zaraz o wstaniu z łóżka wypijamy szklankę wody. Przegotowanej lub mineralnej niegazowanej z sokiem z cytryny.

2. Dbamy o to, żeby w ciągu dnia wypić 4-6 szklanek płynów. Najlepiej w porcjach po pół szklanki.

3. Nie liczą się żadne napoje gazowane, ani niegazowane słodzone - np. herbaty lub napoje owocowe, wody smakowe, a także herbata posłodzona białym cukrem :) Ani nic zawierającego etanol.

4. Zwracajmy uwagę na skład - w nektarach i niektórych sokach może znajdować się cała cukierniczka białego cukru!

5. Co możemy pić? Wodę mineralną! Soki, herbaty, zioła i zapewne mnóstwo innych. *

6. Akcja trwa co najmniej dwa miesiące od chwili przyłączenia się do niej. Ja wprowadzam w życie na stałe.



Niedawno skończyłam pić skrzypopokrzywę, również dzisiaj zacznę brać ten suplement diety:



Suplement udało mi się wygrać w rozdaniu,co sprawiło mi niesamowitą radość -moja pierwsza wygrana ^^


Wczoraj przeglądając youtube natrafiłam na dwie ciekawe maseczki:

https://www.youtube.com/watch?v=gf02SniHJzk&list=LLMil8axPyJJgYeOi1DZQXkQ by farahdhukai



Zauroczona tym co zobaczyłam, przejrzałam domowe zapasy i postanowiłam wykonać coś podobnego ^_^ Użyłam mąki,miodu,cytryny,mleka oraz kurkumy. Po 30 minutach zmyłam,przyznam że zmywanie zastygniętej zółtej maski jest uciążliwe,namęczyłam się strasznie ale jakoś dałam rade.
Jest przerósł moje wymagania, cera była promienna,oznaki zmęczenia zniknęły a linie na czole staly się mniej widoczne. Sadzę,iż nie raz jeszcze to powtórzę,przynajmniej raz w tygodniu.

9 komentarzy:

  1. Witam :)
    Bardzo mi miło, że się przyłączyłaś. Cieszę się też, że napisałaś o akcji w osobnym pości ;)
    Maseczki z miodem są naprrrawdę świetne, sama bardzo często je robię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mogę w niej uczestniczyć już teraz a nie np za pare miesięcy jak było u mnie z skrzypopokrzywa ;p

      Usuń
  2. OOOOO super ta maseczka ;D
    hmm miodek kurczę obym go nie zlizała ;P
    kurcze może do tej wodnej akcji też się przyłącze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wyschnie maska raczej ciezko bedzie Ci ją zlizac ;p Przylacz sie przylacz bedziemy sie razem dopingowac ;p Pierwszy dzien prawie przezylam chyba wypije jedna szklanke jeszce ;p

      Usuń
  3. Fajnie, że spodobały Ci się akcję <3 A maseczka mega ciekawa, muszę w końcu użyć mojej kurkumy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kurkuma lezala sobie jakis czas juz az patrze maseczka,poszukalam i jest ;p

      Usuń
  4. chyba tez się wlączę w akcje:)
    swietny blog, dodaję do obserwowanych :)

    Zapraszam do mnie:

    www.my6dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna maseczka :)Lubię tego typu domowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Welcome in my world..