wtorek, 11 czerwca 2013

Dabur Vatika Naturals- Refreshing Lemon Anti-Dandruff Shampoo

Witam,
Dziś kolejny raz o włosach. jak pamiętacie pisałam niedawno o moim sposobie na mycie włosów. Otóż po dłuższym czasie stwierdzam że nie spełnia moich wymagań. Włosy miękkie w dotyku cud miód i orzeszki.. ale.. skóra głowy o zgrozo znów łupież i tłusto ;/

Wniosek?
Moje włosy są suche i wymagają nawilżenia i odżywienia, a skóra głowy wręcz przeciwnie. Me tendencje do przetłuszczania się i o zgrozo do łupieżu, przy tym nie przepada za szamponami z Slsami po których szczypie,piecze i ogólnie ble..


Podejście numer dwa: Olej,dwie,odzywki oraz dwa delikatne szampony rozcieńczone ziołami.

Wypadają mi włosy i nie lubią suchych dziecięcych szamponów,co prowadzi do wzmocnionego wypadania oraz niesamowitego splatania. Tak wiec postanowiłam zabezpieczyć miksem odzywek i oleju włosy (wszystko trzymałam może dwadzieścia minut zanim postanowiłam umyć włosy) a na skore głowy nałożyć Babydream oraz Facelle rozcieńczony standardowo ziołami. Nie było źle, nie było prawie wcale splatanych włosów podczas mycia. Jednak czułam że moje włosy są za mało nawilżone i odżywione więc nałożyłam jeszcze trochę odzywek na pół godziny.

Efekt? Czysta skóra głowy i miękkie włosy ^^.


Podejście numer trzy: oczyszczający szampon plus odzywka po myciu i balsam.

Trochę mam łusek łupieżu co mnie denerwuje, mam ochotę ciągle zdrapywać choć przyznaje nie ma tego aż tak dużo. Dlatego aby oczyścić skórę głowy dziś używam:



Dabur Vatika Naturals- Refreshing Lemon Anti-Dandruff Shampoo

Od Producenta:

"Nowy Odświeżający Cytrynowy Przeciwłupieżowy Szampon Vatika
Odkryj prawdziwą ziołową receptę na włosy bez łupieżu bez uszkadzania włosów albo skalpu w odżywczym szamponie Vatika, wzbogaconym naturalnymi ekstraktami i potwierdzonymi aktywnymi składnikami przeciwłupieżowymi:
-cytryna: działa ściągająco,pomaga pozbyć się łupieżu,
-jogurt: oczyszcza,odżywia, pomaga utrzymać odpowiednie nawilżenie włosów i skóry głowy,
-mięta: uspokaja,chłodząc skórę głowy,."


Skład:

Woda, Sodium Laureth Sulfate, Cocomidopropyl Betaine, Carbomer, Dimethiconol, TEA-dodecylbenzenesulphonate, Cocomide MEA, HERBAL EXTRACT (trigonella foenum graecum, Lawsonia inermis, Prunus amygdalus dulcis), Glycol Stearate, Perfume, Climbazole, Sodium Chloride, Guar, Hydroxypropyl, Trimonium Chloride, Formaldehyde, Citrus Medica Limonum Fruit Oil, Carbomer, Disodium, EDTA, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Triclosan, Rosmarinus officinallis (Rosemary) leaf oil, Melaleuca Alternifolia Leaf oil , Mentha Piperita oil, Yoghurt Extract, DC Yellow No. 11 (CI 47000). Zawiera formaldehyde.

Zapach i konsystencja:

Szampon jest kremowy, gęsty. Nie wysusza włosów ani ich nie plącze. Zapach jest bardzo cytrynowy,czytałam,iż kojarzy się niektórym z proszkiem do czyszczenia. Przyznaje że mi tez ;p

Jak działa?

Po pierwszym użyciu byłam w szoku, wypadło mi całkiem sporo włosów w czasie mycia. Poza tym czułam się jakbym wylała kwas na skórę głowy, piekło i szczypało nawet na drugi dzień. Jest to szampon bardzo dobrze oczyszczający,po moich łuskach łupieżu nic nie zostało :) Dziś moja skóra nie reaguje tak bardzo, trochę szczypie,uczucie chłodu jest, tak jak obiecuje producent. Dla mnie jest to szampon raz na jakiś czas, tylko i wyłącznie gdy mam ochotę na mega oczyszczenia, inaczej trzymam się od niego z daleka. Nigdy bym po niego nie sięgnęła, gdybym nie miała łupieżu. Także wrażliwcom nie polecam.

Gdzie kupić?

Szampon dostałam od mamy z Anglii. Widziałam go na allegro, http://magiczne-indie.pl/ oraz http://www.helfy.pl.

1 komentarz:

Welcome in my world..